Întrebări Frecvente

CUM pot comanda produse vestimentare create în Atelierul BOBAR?

Poți comanda produsele vestimentare dorite accesând boutique-ul atelierului Bobar www.atelierbobar.ro. La prima comandă, îți vei crea un cont pentru a-ți fi mai ușor pe viitor la următoarele comenzi. După ce ai adăugat produsele dorite în “Coșul de Cumpărături”, poți finaliza comanda în contul tău.

Dacă locuiesc în Timișoara pot sa probez și să ridic produsul direct de la atelier?

Sigur că da! În cazul în care locuiești în Timișoara și dorești sa ne vizitezi la atelier și să probezi mai multe produse pe mai multe mărimi, e nevoie de o programare în prealabil. Poți să ne contactezi fie telefonic la numarul +40 741683096, fie prin formularul de la pagina de CONTACT, fie printr-un email trimis la adresa contact@atelierbobar.ro și împreună o să stabilim o programare astfel încât să se potrivească programului tău cât și orarului nostru.

Atelierul BOBAR este deschis zilnic, de luni până vineri, de la 10AM la 6PM. Programările făcute peste program sau în weekend sunt văzute ca excepții și vor fi confirmate în funcție de disponibilitatea echipei atelierului.

În cât TIMP voi primi comanda?

După plasarea comenzii, vei fi contactată prin email sau telefonic cu detalii privind termenul de livrare. În principiu, orice comandă este livrată în maxim 5 zile lucrătoare, în limita stocului disponibil. În cazul în care produsul pe care dorești să îl comanzi nu este disponibil pe mărimea ta, te rugăm să ne contactezi la adresa de email contact@atelierbobar.ro și în cazul în care putem să te ajutăm, ajustând modele existente, te vom contacta înapoi fie prin email, fie telefonic. În cazul în care există material disponibil la depozitul de țesături, o să te contactăm, încercând să îți realizăm produsul dorit pe comandă specială, ceea ce durează între 10 si 20 zile lucrătoare.

DE CE să îmi fac un cont?

Un cont îți va ușura efectuarea comenzilor și vei putea beneficia de anumite avantaje disponibile doar membrilor (vei fi prima care va vedea colecțiile noi, vei putea comanda piese din colecțiile noi înainte ca acestea să fie disponibile pentru restul vizitatorilor, vei afla prima de eventualele reduceri la colecțiile anterioare). In cont vei putea modifica adresa de livrare a comenzilor și vei putea consulta status-ul comenzilor în orice moment.

Am primit/câștigat o reducere substanțială la orice produs din Boutique-ul Bobar. Cum pot să o folosesc?

Pentru a beneficia de reducerea pe care ai câștigat-o, trebuie să trimiți un email la adresa contact@atelierbobar.ro în care ne trimiți mailul primit de la organizatorii concursului în care te anunță că tu esti câștigătoarea/câștigătorul, menționând apoi acest lucru și la finalizarea comenzii tale, iar contravaloarea reducerii câștigate se va scădea din totalul întregii comenzi.

Cum se efectuează LIVRAREA?

Livrarea comenzii se face prin Fancourier (sau orice serviciu românesc de curierat pe care îl preferi, în cazul în care e altul decât Fancourier te rugăm să specifici acest lucru în mențiuni, la finalizarea comenzii) cu plata cheltuielilor de expeditie la destinatar (asta se calculeaza in functie de greutatea si dimensiunile coletului). Este recomandată livrarea prin Fancourier deoarece este mai rapidă și mai sigură, iar în caz de întârziere a pachetului, poate fi consultat un reprezentat Fancourier din localitatea în care locuiești prin comunicarea AWB-ului acestuia pentru a verifica statusul coletului. Cu ajutorul numărului de AWB poți să localizezi coletul cu produsul/produsele comandate și online, pe siteul www.fancourier.ro.

Cum PLĂTESC comanda?

Pentru a achita produsele comandate pe www.atelierbobar.ro ai la dispoziție mai multe opțiuni:
– Plata numerar direct la atelier
– Plata online cu Card bancar VISA sau Mastercard prin aplicatia Netopia Mobilpay

– Plata prin ordin de plata
– Plata ramburs la livrarea coletului

Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul atelierului Bobar. In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.

Plata online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2).

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor www.atelierbobar.ro foloseste platforma Netopia Mobilpay.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Netopia Mobilpay.

In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata Netopia Mobilpay. www.atelierbobar.ro nu solicita si NU stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul tau.

 Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise dupa amplasarea comenzii.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise.

În cazul în care dorești să faci plata prin online banking/transfer bancar sau ordin de plată, atunci te rugăm să specifici acest lucru în căsuța de observații la finalizarea comenzii. La scurt timp vei fi contactată de echipa atelierului Bobar pentru confirmare și pentru a primi numărul de cont pentru transfer. Poți să plătești întreaga sumă prin online banking/transfer bancar sau ordin de plată, inclusiv serviciul de curierat, pe care îl vom plăti noi la expediția coletului în acest caz.

Se fac livrări și în afara României?

Da, se poate livra și în afara României prin Poșta Română sau prin orice serviciu de curierat internațional dorești. Cheltuielile de expediție se vor include în valoarea totală a comenzii, iar aceasta va fi achitată integral înainte de livrare prin transfer bancar sau prin serviciul de plăți online Paypal. În acest caz te rugăm să specifici alegerea în mențiuni, la finalizarea comenzii.

Pot să SCHIMB produsul comandat cu același produs într-o altă mărime?

Obiectivul nostru principal este ca tu să fii mereu mulţumită de calitatea produselor noastre și desigur dorim să fie cât mai potrivite masurilor tale. Dacă nu ești satisfăcută de produsele cumpărate, ai posibilitatea de a le schimba cu acelaşi produs, având o altă mărime, în limita stocului disponibil. Te rugăm să ne notifici această dorință în scris, prin email, la adresa contact@atelierbobar.ro, în MAXIM 10 zile de la primirea produsului, specificând numele produsului comandat, mărimea acestuia și mărimea nouă dorită. În scurt timp de la primirea emailului noi te vom contacta cu detalii referitoare la schimbul sau ajustarea produslui.

Orice cost adițional de transport/livrare prin curier va fi suportat în întregime de client.

Pot să schimb produsul comandat cu alt produs, ce are alt preț?

În cazul în care dorești să schimbi un produs comandat cu un alt produs, acest lucru se poate realiza doar în cazul în care produsul nou dorit are un preț mai mare sau egal cu produsul comandat inițial. Diferența de preț se poate plăti la livrarea celui de al doilea produs.

Te rugăm să ne notifici această dorință în scris, prin email, la adresa contact@atelierbobar.ro, în MAXIM 10 zile de la primirea produsului, specificând numele produsului comandat inițial, mărimea acestuia și numele, mărimea produsului cu care vrei să fie schimbat produsul comandat inițial. În scurt timp de la primirea emailului noi te vom contacta cu detalii referitoare la schimbul produslui și livrarea noului produs.

Orice cost adițional de transport/livrare prin curier va fi suportat în întregime de client.

Pot să RETURNEZ produsul comandat?

Dacă nu ești satisfăcută de produsele cumpărate, există posibilitatea de a le schimba cu acelaşi produs, având o altă mărime, sau de a returna produsul în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. În acest caz, noi vă vom înapoia contravaloarea produselor comandate, în maximum 30 de zile lucrătoare.

Site-ul nostru funcţionează conform prevederilor legislaţiei româneşti.“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.” (Ordonanţa Guvernului nr. 130/2000).

Cum pot să ANULEZ o comandă?

In cazul în care ai făcut o comandă pe care dorești să o anulezi, poți să faci acest lucru in termen de 24ore de la plasarea comenzii dacă trimiți un email la contact@atelierbobar.ro specificând numarul comenzii, numele tău complet și produsul comandat.  Dupa 24ore de la plasarea comenzii e posibil ca produsul tău să fie deja livrat, singura variantă care rămâne este să returnezi produsele comandate, costurile de transport fiind suportate integral de persoana care a plasat comanda și renunță la ea. În cazul în care suma pentru returul coletului la curier nu este plătită de către client, aceasta va fi scăzută din suma care va fi returnată în contul clientului în cursul a 30zile. Desigur acest lucru va fi menționat/specificat printr-un email trimis clientului îndata ce produsele retur sunt recepționate la atelier.

Ce fel de produse găsesc în categoria ‘ULTIMA COLECȚIE’?

In categoria Ultima Colecție găsești produse prototip/sample gândite, croite și cusute de echipa BOBAR în Atelierul din Timișoara, Romania. În fiecare an lansăm cel puțin două colecții de haine, primăvară-vară și toamnă-iarnă. Aceste colecții deobicei au o poveste în spate, un mood-board, o idee, o gamă cromatică și detalii lucrate manual care leagă toate piesele unitar împreuna. Majoritatea pieselor sunt realizate având ca tipar de bază mărimile FR 36 – XS (extra small), FR 38 – S (small) sau FR 40 – M (medium). Mărimea produsului disponibil, cât și detaliile despre țesăturile piesei vestimentare sunt afișate pe pagina de produs.

Un produs din ultima colecție se poate realiza și la comandă, pe una din mărimile disponibile din tabelul de mărimi, în limita stocului disponibil de țesătura. În cazul în care un produs sample din ultima colecție este vândut, te rugăm să ne contactezi  în scris, prin email, la adresa contact@atelierbobar.ro, specificând numele produsului dorit și noi te vom contacta cu detalii referitoare posibilitatea onorării comenzii tale și livrarea noului produs.

Ce fel de produse găsesc în categoria ‘OUTLET’?

In categoria OUTLET găsești produse prototip/sample gândite, croite și cusute de echipa BOBAR în Atelierul din Timișoara, Romania ce au făcut parte din colecții mai vechi sau au rămas în stocul atelierului. În fiecare an lansăm cel puțin două colecții de haine, primăvară-vară și toamnă-iarnă. Aceste colecții deobicei au o poveste în spate, un mood-board, o idee, o gamă cromatică și detalii lucrate manual care leagă toate piesele unitar împreuna. Majoritatea pieselor sunt realizate având ca tipar de bază mărimile FR 36 – XS (extra small), FR 38 – S (small) sau FR 40 – M (medium). Mărimea produsului disponibil, cât și detaliile despre țesăturile piesei vestimentare sunt afișate pe pagina de produs.

Un produs din OUTLET NU se poate realiza la comandă, pe o altă mărime decât cea existentă, datorită faptului ca stocurile de țesături sunt epuizate.

Ce fel de produse găsesc în categoria ‘PRODUSE UNICAT’?

In categoria ‘Produse Unicat’ găsești produse prototip/sample gândite, croite și cusute de echipa Bobar în Atelierul din Timișoara, Romania ce nu fac parte din colecții mai vechi, ci au rămas în stocul atelierului sau le-am creat special pentru vânzarea lor online, din țesături care ne-au plăcut foarte mult, dar din care am avut cantități limitate. Majoritatea pieselor sunt realizate având ca tipar de bază mărimile FR 36 – XS (extra small), FR 38 – S (small) sau FR 40 – M (medium). Mărimea produsului disponibil, cât și detaliile despre țesăturile piesei vestimentare sunt afișate pe pagina de produs.

Un produs UNICAT NU se poate realiza la comandă, pe o altă mărime decât cea existentă, datorită faptului ca stocurile de țesături sunt epuizate.

Cum pot să văd fotografiile produselor la dimensiune/rezoluție maximă?

Atunci când deschizi un produs ca să aflii mai multe detalii despre el, poți să vezi toate fotografiile produsului pe pagina respectivă, dând click direct pe fotografia pe care vrei să o vezi mare. În cazul în care dorești ca această fotografie sa fie și ea la rândul ei mărită, nu trebuie decât să dai click dreapta cu mouse-ul pe fotografie apăsând pe ”Open Picture In New Tab”. Astfel poți să mărești fotografia la rezoluție maximă și să observi toate detaliile produsului.

Mai ai și alte intrebari?

Dacă ai orice altă întrebare referitoare la produsele ce se găsesc în boutique-ul online BOBAR poți să ne contactezi fie telefonic la numarul +40 741683096, fie prin formularul de la pagina de CONTACT, fie printr-un email trimis la adresa contact@atelierbobar.ro.